Sunday, December 12, 2010
Word For I In The Word Islam In An Acrostic Poem
I want to cry. I'm tired, cold and especially a lot, but so scared. I do not know why.
Today I made a wave of terror was unleashed within. I was about to start crying in the middle of the mass, burst into tears as a little girl, sobbing as he could.
Then this afternoon I studied mathematics for three hours. Three hours without stopping, doing and redoing exercises. I am not inspired by mathematics. But Tuesday I have a test on Tuesday, I must take at least 7. I do not recall anything, it's pride peronale. And for me, the grades count, have always counted.
really hope for the best. Tomorrow afternoon I have to remove the points, it seems that an infection did, but not serious.
do not know why I'm so. I eat, sometimes bound in the food me and I want to throw up into the esophagus. Today I ran away from a meal, I take refuge in the bathroom. I did not want to vomit, was not ima intention, I did not. But I saw my mother in the preoccupazione per il fatto che vomiti. Ma sono scappata in bagno perché non ne potevo più delle voci, dell'acqua incagliata in gola e delle persone. Chissà perché ho fatto così. Tre minuti dopo sono ritornata, mezza scarmigliata mezza stanca.
Non sono in forma smagliante, ma questa verifica io devo farla bene... Poi fino a Natale basta.
Di solito prima di Natale eravamo sempre pieni fino a scoppiare di verifiche... Quest'anno, stranamente, solo mamematica, geografia, latino e storia.
Spero.
E geografia, latino e storia so già che li farò bene. Matematic.a.. Io voglio farlo bene! Cavolo, ci voglio riuscire!
Spero solo di controllare il panico. Se non dovessi farcela so già che mi sentirei un fallimento... Vedi per lo scorso compito in classe, che poi non è andato così male. Ma potevo fare di meglio, e poi mi sono dannata e rosa il fegato una notte intera. Ho voglia di piangere. Una voglia acuta e sottile, che non mi permette neanche di farlo. Però non vedo il motivo di piangere... Non c'è, un vero e proprio motivo.
sto così e starò così fino a domani, ne sono sicura.
La domenica per me è sempre così: una specie di brodo, di miscuglio della settimana precedente e di quella che deve venire. Io sto male di domenica. Studiare è impossibile, di domenica. E ieri sono andata a vendere torte tutto il giorno, per tirare su i soldi per la gita a Genova. e quinid studiare questo fine settimana è impossible. If you do the math ... Bad thing in mathematics.
If there was someone who would do the check in my place, I give the honor to make this readily occurs.
Did I mention that I hate Sundays? is the worst day of the week, in my opinion. It's time to come to terms with themselves, and then it turns out not to have anything done, and at best be left to a fixed state.
now, I know that if you work all week on Sunday is to unwind, to rest. But I'm pretty sure that at six o'clock on Sunday pomeriiggio anyone other than the embodiment of carefree feel a worm.
Now go away, that 'bland mountain of tasks I crave. Baci
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment